2010. június 28., hétfő

ˇˇAz én anyámnak hgyha szárnya volnaˇˇ
ˇˇlehozna nékem minden csilagotˇˇ
ˇˇAz én anyám a megtestesült joságˇˇ
ˇˇˇS én hozzá néha mégis rosz vagyokˇˇ


ˇˇˇEgy csokor se lenne elég anyák napjánˇˇ
ˇˇAnya kezén
ˇˇneked köszönöm életemetˇˇ
ˇˇSzivböl szeretem az éltetömetˇˇ
ˇˇÉdesanya szeretlek tégedˇˇ
ˇˇˇsokáig dobogjon kis szivedˇˇ
ˇˇNélküled nem lenne rendˇˇ
ˇˇS akor soha nem lenne csendˇ
ˇˇösszetartod a családot
ˇˇminden gondomat megoldodˇˇ
ˇˇegy pici vers sem lenne elégˇˇ
ˇˇtalán a szeretet mely összetart mégˇˇ
Anya
ˇˇMegprobálom a lehetetlent
ˇˇSzavakban öntöm a köszönetetˇˇ
ˇˇMert ez a nap felsorolni is kevésˇˇˇ
ˇˇHogy értem menyi mindent tettélˇˇ
ˇˇMikor megszülettem tejedel tápláltálˇˇ
ˇˇTe is sirni kezdtél hogyha sirni láttálˇˇ
ˇˇLegelsö perctöl szeretettel nevelszˇˇ
ˇˇEz az mit gyermek sosem felejtˇˇ
ˇˇˇTudom hogy mindig melletem vagyˇˇ
ˇˇS ovo tekinteted soha el nem hagy^^
ˇˇMikor irni tanultam ujjamat vezetedˇˇ
ˇˇMindig minden bajban ott voltál meletemˇˇ
ˇˇˇHogyha féltem együtt remegtél velemˇˇ
ˇˇMikor botladoztam te megfotad kezemˇˇhozzádbujva mindig nyugalomra lelekˇˇˇEz a világ csak nekem veled kerekˇˇremélem megbocsátod nekem ha vétkeztem Köszönöm hogy nekem áldoztad életedˇˇˇˇˇˇ


ˇˇˇA mi drága Édesanyánk
ˇˇsokat küzdött fáradt értünkˇ
Korán kelt és késön feküdtˇˇ
ˇˇNagy istenünk áld meg kérünkˇ
ˇTölsd be szivét türelemmelˇ
ˇˇUj erövel ha elfáradtˇˇ
ˇˇMert anyukánk minden napjaˇˇ
ˇˇ csupa szeretet szolgálatˇˇ

0 megjegyzés: