2010. július 3., szombat

ˇˇˇEmlékoldal Édesanyám részéreˇ

~Haza értem~

'~Az életem utján egy ajtohoz értem~
~Amelyet kinyitni tán nem is nehéz~
~De elöször vártam mert kicsit féltem~
~Hogy mi ez a hely hová lelkem benéz~

~De aztán nagy bátran az ajtot feltéptem~
~És látom a fényt ami felragyogot~
~A szivem feldobbant im haza értem~
~köztetem érzem már ithon vagyokˇ~


Csak látni akarlak anya fényes csillag~
~Látni hogy jösz jösz mindig jösz ha hivlak~
~Látni sietséged angyal szelidséged~
~Odabujni hozzád megölelni téged~

Ha anya vagy sosem maradsz igazán egyedül~
~a gondolataidban~
~Egy anya mindig kétszer gondolkodig egyszer önmAGÁÉRT ~
~MÁSODSZOR GYEREKEIÉRT~

Aki jo volt hozzám az volt az Anyám ~
~minden pillanatban gondolt ö reám~
~Ha sorsom megvadult s látta hogy elüt~
~Félretolt az utbol és elé ö feküdt~


Aki jo volt hozzám az volt az anyám~
~Ha fáztam a lelkét teritete reám~
~Átvette terheim hogy azt én ne vigyem~
~Simogata sebem sirata könyeim~
~Hogyha bántotam már bánom azt~
~Nem sirt ö sohasem szemeim elött~
~Nem hangzott ajkárol soha soha vád~
~Mert ö a legdrágáb kincs az édesanyám~


Ezt édesanyám irta amit most találtam meg sosem mondta hogy irt verseket~


Hát akor én ezt most beleirnám az emlékirataimban~


Ha az életed utja kézséges nehéz vezéreljen rajta az isteni kéz~
~Tekins az égre ott az úr maga ki türni megtanit de feledni soha~


Névnapra~

Névnapodra gratulálok sok szépet és jot kivánok~
~Legyen életed boldog és vidám ez kivánja ~
~Egy család~

~Emlékvers~

~Ha az est sugara búcsúzva szál a hegy felett~
~Elcsendesül az éj magánya akkor is rád emlékezek~

~Légy szerény mint az ibolya kitarto mint a téli zöld~
~szorgalmas mint a méhecske~
~igy lesz belöled dolgos menyecske~


Életedben nem kivánok egyebet ~
~mint csendes lépteidet kisérje a szeretet~
~A fejedre áldás száljon szivedbe nyugalom~
~Maradj mindig ilyen boldog mint ezen a szép napon~

Ha majd egyszer évek multán látni fogsz a multba~
emlékezél arra ki e pár sort irta~

0 megjegyzés: