2011. április 22., péntek

Emlék könyvem édesanyámnak

"Anyukám jo reggelt "
"Igy köszönt a lányod"Nyilnak már a réten "
"Tarka szinü
virágok"
"Úgy ver most a kis szivem"Kalinpál mint a motor"
"Kislányod helyet most beszéljen a csokor"

"Anyáknapja alkalmábol köszöntelek téged"
"S köszönöm a sok jot mit megtettél értem"
Életemben védtél ovtál mindenféle rosztol"
"Tanitotál hogy maradjak távol a gonosztol"
"S ha néha nem is hallgatam rád"
"Belül mindig is tudtam hogy legdrágáb édesanyám "
" A földön nekem van"

"Egy csokor se lenne elég Anyák napján Anya kezén"
"Neked köszönöm életem"
"Szivböl szeretem az éltetömet"
"Édesanya szeretlek téged"
"Sokáig dobogjon kis szived"
"Nélküled nem lenne rend"
"S akkor soha nem lenne csend"
Össze tartod a családot"
"Minden gondomat megoldod"
"Egy pici vers sem lenne elég"
"Talán a szeretet mely össze tart még"

Anya!
"Megprobálom a lehetetlent"
" S szavakba öntöm a köszönetet"
"Mert ez a nap felsorolni kevés"
"hogy értünk mennyi mindent tetél"
"Mikor megszületem tejedel tápláltál"
" Te is sirni kezdtél mikor sirni látál"
"Legelsö perctöl szeretetel nevelsz"
"Ez az mi gyermek sosem felejt"
" Tudom hogy mindig meletem vagy"
"S ovo tekintetted soa el nem hagy"
"Mikor irni tanultam ott voltál meletem"
"Hogyha féltem együt remegtél velem"
"Mikor botladoztam te megfogtad kezem"
"Hozzád bujva mindig nyugalomra leltem"
"Ez a világ csak nekem veled kerek"
"Remélem megbocsátod nekem ha vétkeztem"
"Köszönöm ogy nekem áldoztad az életed"

"Ahogy a napok rövidülnek"

Ahogy a napok rövidülnek"
"Úgy érzem mintha köd borulna rám"
"Ahogy az éjelek lehülnek"
"Mint gyakraban jut eszembe anyám"

"Mit oly sokszor elmulasztotam"
"elmondom mert ugy érzem hogy vár"
"jová teném mit mulasztotam"
"De nem lehet mert ö már messze jár"

" mennyi mindent nem tetem meg"
"Még nem késö te még megteheted"
"Megöszülve is maradj gyermek"
"Mond meg neki menyire szereted"
"Két keze érted dolgozot sokat "
" Mindennél jobban szeretet"

"Az éjjet is napalá téve"Ovot téged és vezetet"
"Mig lehetet mig lehettet"amit akor elfelejtetél
"Talán még jová teheted"
"Hát menj rohanj és simogasd meg"
"A téged védö két kezet"
"Amig lehet Amig lehet"

"S ha olykor nagyon elfáradtál"
"Ö hozta vissza kedvedet"
"Ö tanitot beszélni téged"
"Nyitogatta a szemed"
"mert Szeret mert szeret"

"Most vár valahol megfáradtan"
"Nem kér sokat csak keveset"
"Hát szaladj hozzá mondj egy szot"
"Egy vigasztalo kedveset"
"Talán még lehet talán még lehet"

"A szive érted dobog csak"
"Amig bele betegedet"
"De ö titkolta nem mutata"
"Nem mondta el hogy szenvedet"
"Csak mosolygott és nevetet"

"Bárhol is vagy fordulj vissza"
"Az ember másként nem tehet"
"És csokold meg amig nem késö"
"Azt az áldot édes szivet"Ha még lehet ha még lehet"

"Hozzád szál fohászom"
"Minden este reggel"
"Gyermeki imádságom"
"Úr jézus fogad el"
"Tárd ki áldo kezed édesanyám fellet"
"Segits nekem is Hogy engedelmes legyek"

"Édesanyám fogta kezem mikor járni tanultam"
"Még most is emlékezem hányszor a karjába hulltam"
"Szeme kisért át az utcán"egészen az iskoláig"
"És a kis kapuba várt rám egészen a késö oráig"
"Majd az élet viharában anyám szive továb kisért"
"Bármilyen messze jártam imája mindig utolért"

"Sosem tudom meghálálni"
"Amit értem tetél"
Azt a sok sok szeretet"
Gyöngédséget amig fel neveltél"

"Édesanyám szeretlek"
"Égen földön kereslek"
"Ha megtalálk téged"
"Csokot adok néked"
Édesanyám ha felnövök segitek neked mert szeretlek téged"

"Édesanyának"

Mert te adtál nekem életet és ami még fontosab leckéket"
Arra hogyan kell élni"
Te vagy minden jonak a forrása"
"Amit elértem életem során"
"Mami köszönetet mondok mindazért ami vagy és ami én vagyok"



0 megjegyzés: