2011. április 22., péntek

verseim

" Mosolyod az életem" Szemed ragyogása az italom" tekinteted az életem"
"Ha nem láthatnálak "Talán nem is léteznék"

Ha éjszakákon át" gyötör a bánat"fájó könny áztatja hófehér párnádat"
"Bízzál abban ki téged szeret" meglátod elmegy hozzád és letörli fájó könnyeidet"

Még egy álmatlan éjszaka"pedig már megszoktam mióta Szeretlek De ez az érzés megőrít még mindig nem vagy velem"

"Annyira fáj hogy nem vagy velem"nem karolsz át kedvesem"s nem simogatod a testem "Szerelmem"Várom hogy visszatérj hozzám hogy ne kínozzon a magány"

"Elég volt egy perc hogy megszeresselek " de nem elég egy élet hogy elfelejtselek"

"Ha könnyes a szemed és lángol a vágy"Jussak eszedbe én gondolok rád"
"Ha úgy érzed már senki sem szeret nyugodj meg kedves én ott leszek veled"

"Szeretnék mindig csak veled lenni"Erdö mélyén virágot szedni"
" Ölelni téged csokolni a szád" Szeretni téged egy életen át"

"Messze vagyok töled Messze nagyon távol" de ha szived szeret" megtalálhat bárhol"
"Mindig velem vagy lázas éjszakákon" benned lessz majd minden boldogságom"
"Szeretlek"

'"Miért fáj a szerelem miért kell szenvedni érte"Majd ha minden elmulik megtudod miért sirtam érted"

"Tudom hogy a szived rég másnak adtad"Tudom hogy rég másra mosolyog az ajkad"
"Tudom neked jobban kell az a másik""de az én szivem mimndig te utánad vágyik"

"Könyes a szemem ennyi volt a csoda "de nem tudlak feledni többé soha"
"Ég veled kár a könnyekért búcsúzom egy álom véget ért"

"Ez a legszerelmeseb sziv mely nem tür karcolást " mely inkább vérzik mint szeresen bárki mást"





0 megjegyzés: